2016. december 11., vasárnap

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Így élem túl a karácsonyi bevásárlást



Hogy mi is az a {Vigyázz! Kész! Posztolj!}? - Egy magyar blogger-kezdeményezés, amelyet Szilvi talált ki. Kéthetente jelentkezik a magyar bloggerközösség egy része adott témában posztokkal, mindenki a saját szemszögéből megközelítve azt. A csatlakozás módjáról ITT tudtok tájékozódni, az én posztjaimat pedig a menüsorban a VKP-ra kattintva olvashatjátok majd.


A hajtás után pedig arról olvashattok, hogyan élem túl a karácsonyi bevásárlást.

Szerencsére már a digitális korban élünk egy jó ideje, ahol lehetséges az online vásárlás. Hát, én így élem túl a bevásárlást. Ha lehet, akkor online vásárolok, ám a szállítási díjat szeretem megspórolni, így a személyes átvételt preferálom. Amíg pedig az üzletben várakozom csekkolom a Twitter-Insta-Facebook szentháromságot.

forrás: pixabay


Az élelmiszervásárlást is online intézem, ami a nagybevásárlást illeti: a Tesco Online felületén megrendelem és az általam kiválasztott idősávban felhozzák nekem a lakásajtóig a rendelt dolgokat. Bevallom őszintén nem csak kaját veszek ilyenkor, hanem vagy 20 kg macskaalmot és 12 konzerv macskakaját. Innen is köszönöm a kiszállítóknak, hogy még így is felhozzák nekem a bevásárlásomat!

Ti hogyan élitek túl?

A többiek túlélő tippjei:

2 megjegyzés: